Mácháč :)

7. července 2013 v 19:56 | Olja:)
Čusík :)
Výborné Mojito z Mácháče!! :3
původně jsme měli z dovči přijet až zítra večer,ale nakonec jsme jeli domů už dnes :) Dovolenou bych shrnula jako docela pěknou ale bohužel byla vcelku nuda.Na to jak jsem se těšila,že na Mácháči to žije .. tak velké prd :D v pátek večer se tam nedělo vůbec nic a plážová diskotéka s Michalem Burianem,která měla být v sobotu,byla za prvé dost drahá a za druhé Burian v tu dobu kdy jsme přijeli už tam měl být a nebyl .. a bůhví jestli vůbec přijel,takže jsme páteční večer strávili u horké čokolády a sobotní u piva a karet :D takhle jsme si to teda doopravdy nepředstavovali :D njn holt se tam musí asi jezdit v partě,páč když jsem tam byla se třídou byla to paráda :)
Zastávka výletního parníku
V sobotu jsme se byli podívat na Bezdězu.Parádní výšlap jako :D málem jsem cestou umřela,ale hrad je krásnej :) dneska jsme se jeli nakonec podívat na Helfenburg,který je nejprve z kopce ale ta zpáteční cesta do toho krpálu v žabkách taky stála za to :D každopádně z toho je zase nádherný výlet! a ve finále jsme dneska navštívili ještě litoměřické koupalistě,které se mi velice líbilo! :')
Teď půjdu tak akorát koukat na Přátelé nebo možná dočíst rozečtené knížky v podobě "50 odstínů Šedi" a "Au pair" :D protože jsem úplně mrtvá :DD pořád ještě oslavuju vlastně první blogové narozeniny! :D tak ještě jednou všechno nejlepší :P
Bezděz

Helfenburg

Ano jsem na ty nohy ujetá :DD

Neřešim postavu .. ale ty plavky zbožňuju! :3:D

A hodíme si song :P:)

Komentáře

1 Theodora | Web | 7. července 2013 v 20:17 | Reagovat

ja myslela že tam to žije festovně :D každy den akce a tak:D a postavu maš dobrou mrško!:D

2 Else Michelle | Web | 7. července 2013 v 20:37 | Reagovat

Och, jsi úžasně opálená :3

Joo, ty šaty se mi taky moc líbí. Klidně bych na ty šaty dokázala koukat hodiny :D

3 J. | Web | 7. července 2013 v 20:38 | Reagovat

To mě mrzí, že sis to tam dá se říct neužila a asi máš pravdu  je to lepší tam jezdit s partou to si to tam určitě užije na plné koule!! :D Ještě když je ta parta dobrá :) a jinak holka musím ti říct, že seš krásně opálená a že máš krásnou postavu včetně prsou máš je dobré já když si lehnou už bych je měla dál od sebe než ty :D :D :D a to si srandu nedělám a ano i ty plavky jsou super ;)

4 J. | Web | 7. července 2013 v 20:55 | Reagovat

No ale teď pěkně kecám u tebe se žádné bum nestalo máš je pěkně nahoře se podívej! No prostě radím ti určitě je ukazuj máš co!! :D :D :) a nemáš vůbec zač je to pravda!! :))

A já ti moc děkuju pusinu :)

5 K. | Web | 7. července 2013 v 21:46 | Reagovat

Postava teda dost boží a ty plavky :) (y)

6 Wendulka | Web | 7. července 2013 v 21:50 | Reagovat

Každý má jiný styl, všem se nemůže líbit všechno, to by pak svět nebyl zajímavý :)).
Jinak dovolená musela být fajn a pořád se nudit u Mácháče než doma, ne? :D
Na Bezdězu jsem nikdy nebyla, ale slyšela jsem, že to je tam prý fakt stoupák no :D.

7 hayley | Web | 7. července 2013 v 22:35 | Reagovat

Plavky mám stejné:DD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.