Opava

5. srpna 2013 v 6:58 | Olja:)
Návštěva Opavy I.8.2oI3-4.8.2ol3

Začneme cestou ve čtvrtek.Ráno sbaleno a psychicky připraveno na 7hodinovou cestu vlakem.
více v celém článku :)

Do Prahy jsme dojely v pohodě a měly jsme dosti času,takže jsme si na Hlavasu pěkně zašly na jídlo a kouknout se po krámech.Vlezla jsem do Cameiu,kde měli spoustu krásných šatů.Vyzkoušela jsem si jedny v modré a ty samé v červené barvě.Ty v červené byly lepší a tak jsem pořídila svůj první nákup za cestu.Cesta ecečkem proběhla docela vklidu :D i když tam byli hnusné záchody a seděly jsme v kupé s dost divnýma týpkama.Na jedné stanici nastoupila partička opilých kluků a jedné holky.Řvali přes celý vagon a tomu jednomu dokonce spadly kalhoty a běhla po vlaku nahej :DD docela sranda.Nakonec se díkybohu přesunuli do jiného vagonu a my měly klid.Jakmile jsme přijely do Opavy čekala už na nás teta a vydaly jsme se na menší obchůzku,do kavárny,na zmrzku a nakonec do jejího nového "bytu",který je jedna místnost+koupelna :D nechápu jak jsme se tam tři narvaly ale sranda byla.

Nejúžasnější papírové figuríny!! Channing O.o♥
jsem s ní vyfocená i já ale to vám tu ukazovat nebudu :P
Druhý den jsme se s mamkou vydaly do nového nákupního centra Breda weinstein :3 prolezly jsme pár obchodů sem tam něco koupily a skončili na výborném Krushers v KFC :D nakonec jsme se tam i naobjedvaly a já si dala plněné švestkové knedlíky,které byly fakt výborné! když už jsme odcházely,objevily jsme ještě obchod Tally Weijl.Mamka tam ani nechtěla jít,ale já jí ukecala a dobře že jsem udělala! Měli tam obrovské slevy a já si tam úplně parádně nakoupila a nakonec i mamka :) odpo jsme se sešly s tetou a jely k sestřence za dětma a užily si to s nima :)
V sobotu jsme dopoledne opět vyrazily do nákupáku tentokrát i s tetou :D obešly jsme krámy co jsme nestihly v pátek a nakoupily dalších pár věcí.K obědu jsem si dala zase ty knedlíky,páč byly fakt výbornýýý :D odpo jsme jely opět za dětma :) no a dnešní den byl v duchu odjezdu .. ráno jsme se s batohama vydaly na vlakové nádraží a při vstupu do vlaku,který nás měl odvézt do Ostravy jsem si vzpomněla,že jsem zapomněla notebook u tety doma.Málem jsem se rozbrečela.Naštěstí sestřenka jela s dětma do Ovy do ZOO,takže jsem v Ově na nádraží čekala až mi přivezou můj milovaný notebooček a modlila se,aby jsme stihly to Pendolino :D nakonec stihly,ale vynadáno od mamky jsem dostala .. cesta Pendolinem parádní! Dostaly jsme noviny a pití zadarmo,koupily si horkou čokoládu a zrmzlinu a já si užívala pohodlné cesty s wifi :) mamce teda bylo nejdřív trošku špatně páč je to tam jak v letadle ale dobrý :D v Praze jsme zjistily,že náš vlak má výluku a už jsme nestihly ten autobus,takže jsme nakonec musely jet jiným vlakem a tím pádem nám cesta trvala asi o 2 hodiny dýl .. no děsný! ještě jsme jely takovým motorákem hrozným starým :X:D ale dojely jsme a to je hlavní!

Pití a čokoláda z Pendolina :3:D

No a teď už jedeme tzv. "New in"

1. černé pouzdrové šaty - Tally weijl
2.černomodré pouzdrové šaty - nevím ty mi dala teta :D
3.černé tílko s Mickey Mousem - Tally Weijl
4.červené pouzdrové šaty - Cameiu
5.modrá košile s dlouhým rukávem - Tally Weijl
6.sportovní podprsenka - Intersport
7.džínové kraťasy - Tally Weijl
8.batikovaná sukně - Tally Weijl
9.pásky černý,barevný a červený - ten barevný byl k těm kraťasům a tam ty dva jsou z nějakého obchodu s botama :D
+ještě kytičkované boty z Gatu,které nemám vyfocené :) nedopučuju ovšem páč se v nich špatně chodí .. to jsem zjistila až dnes :X
Nebudu psát ceny,protože si je nepamatuju :X:D ale nejdražší věc byla myslím za 300? :3

Nejlepší cestování :)

Nejlepší nákupááák! :D

Hodně dobrý Krushers kit kat :P
gratuluju tomu kdo se dočetl až sem :P