Recenze: Filmy 0.2

28. listopadu 2013 v 20:26 | Olja:)
Slíbila jsem nějaké další recenze na pár filmů,které jsem v poslední době shlédla. Tak tady to je :P

Street Dance

Drama/hudební/muzikál
2010
94 min.

Život Carly (Nichola Burley) připomíná pohádku. Chodí s charismatickým Jayem (Ukweli Roach) a jejich taneční skupina se právě probojovala do finále tanečního mistrovství UK Street Dance Championship. Pohádka ale končí ve chvíli, kdy Jay Carly skupinu opustí a všechny sny o taneční slávě se tak rychle začínají hroutit. Zlomená Carly bojuje ze všech sil, aby skupině i sobě dokázala, že k vítězství je může dovést i ona, nicméně po sérii nepříjemností a osobních porážek, mezi které patří i ztráta zkušebny, začíná o svých vůdčích schopnostech vážně pochybovat. Spása přichází v podobě učitelky baletu Heleny (Charlotte Rampling), která je fascinována schopnostmi a nadšením Carly a celé skupiny a nabídne jim, že mohou trénovat v luxusním studiu baletní akademie. Podmínkou ale je, že budou spolupracovat s jejími baletními tanečníky. Helena doufá, že Carlyino nadšení a vášeň pramenící ze street dance nakazí i její mladé svěřence před konkurzem do prestižního britského Královského baletu.

Zbožňuju Street Dance.Strašně se mi líbí sestavy tohoto způsobu tance,jejich oblečení,prožívání hudby.Nikdy jsem bohužel naživo neměla možnost žádný vidět a tak se uspokojuju filmy.Tenhle film se mi líbil především díky nápadu zkombinovat Street Dance s baletem.A především se mi líbila hlavní postava Carly.Herečka má opravdu něco do sebe a je vážně krásná :') co se týče děje.. nechybí ani klasický romantický trojúhelník a nečekaná láska pro ty romantiky :P

CSFD hodnocení: 52%
Moje hodnocení: 65%
Untitled

Street Dance 2

Drama/hudební/romantický
2012
85 min.
Tanečník Ash (Falk Hentschel) je samotář, který cestuje a soutěží ve streetdance. Snaží se být tím nejlepším z nejlepších a jeho snem je vyhrát Světový šampionát a porazit svého největšího rivala Vince z taneční skupiny Neporazitelní. Šance se blíží - tito trojnásobní šampióni budou brzy vystupovat v Paříži. Ash hned vyráží hledat nejlepší tanečníky po celé Evropě, aby mohl sestavit novou taneční skupinu. Se vším mu pomáhá jeho nový kámoš Eddie (George Sampson). První jejich zastávkou je dánský Copenhagen, kde získají Eddieho starého kamaráda Stepha, dalším je Tino, kterého na pláži na Ibize obklopuje houf krásek. Následuje Skorpion ze Švýcarska, Bam Bam z Amsterodamu, Kill a jeho bratranec Junior z Berlína. V Londýně narazí na skupinu The Surge. Potom se vypraví do Prahy vyzvednout Terrabita, dalším tanečníkem je Ali z Lyonu a pak už jen Yo Yo a Legend z Říma.
Jakmile je celé osazenstvo v Paříži, najdou si podnájem a navzdory několika maličkostem jsou všichni odhodlaní utkat se s Neporazitelnými. Eddie a Ash se ještě zastavují v samém srdci Paříže a to přímo v podzemním klubu Salsa. Zde Ash poprvé vidí krásnou Evu (Sofia Boutella) tančící vášnivou salsu na pódiu tvořeném boxerským ringem a rozhodne se ji do své taneční skupiny zapojit. Evě se ten nápad nejdřív moc nezdá, ale nakonec souhlasí. Spojení streetdance a vášnivé salsy nakonec probudí vzájemnou vášeň i v srdcích Evy a Ashe, ale co dál? Má vůbec narychlo spojená skupinka tanečníků z celé Evropy proti Neporazitelným šanci?

Po prvním dílu,který se mi dost líbil jsem se na tento opravdu těšila.Bohužel jsem byla docela zklamána a film jsem rozkoukala do poloviny a druhou polovinu shlédla až o týden později.Popravdě mě film moc nebavil,protože se mi nelíbí hlavní herec.Jediné co opět obdivuji jsou veškeré Street dancové sestavy a především sestavy salsy,protože to je jednoduše dokonalost,když se umí někdo takhle skvěle hýbat :')

CSFD hodnocení:44%
Moje hodnocení: 40%
Street Dance 2 - Strawberryworld♥ - strawberryworld.pinger.pl

Let's Dance 2

Drama/romantický/hudební
2008
94 min.
Pokračování úspěšného hitu Step Up, jenž dobyl americké scény, vypráví o rebelce Andie (Briana Eviganová), která začínala jako pouliční tanečnice. Nyní se však dostala na prestižní taneční školu v Marylandu, kde by se mohly splnit všechny její sny.Pokračování úspěšného hitu Step Up, který dobyl v roce 2006 americké scény, vypráví o rebelce Andie (Briana Eviganová), která začínala jako pouliční tanečnice, ale poté, co se jí podařilo dostat se na prestižní uměleckou školu v Marylandu, se musí nejen vyrovnat se svým minulým životem, ale najít také způsob, jak začít nový. A co jiného by jí mohlo pomoci než tanec? Nejprve změří své síly s nejlepším spolužákem Chasem (Robert Hoffman) a pak ji čeká boj v baltimorském tanečním klání. Podaří se jí splnit si své sny a postavit most mezi minulostí a budoucností?

Po prvním úžasném dílu Let's Dance=Step up s dokonalým Channingem jsem se po xletech podívala opět na pokračování tohoto filmu. Moc si nepamatuju jak se mi to líbilo,když jsem to viděla tehdy,ale musím říct,že tenhle dím byl o něco slabší než první ale přesto se mi líbil :) Hlavní hrdinka mi během chvíle docela přirostla k srdci a co si budeme povídat .. její partner je taky kus :P

Hodnocení CSFD: 55%
Moje hodnocení: 70%
step up tumblr - Google Search

Let's Dance Revolution

hudební/romantický/Drama
2012
93 min.
Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc.

Film má opět úžasné taneční choreografie! byla jsem občas přímo uchvácená co dokázali vymyslet za velké scény,akce a tance.Opravdu se mi ale nijak extra nelíbil děj filmu a hlavní hrdina s hrdinkou také moc ne.Takže jsem to dokoukala spíš kvůli závěrečnému velkému tanci street dance.

Hodnocení CSFD: 64%
Moje hodnocení: 45%
Dance ♥