Křídla

Autor:Pikeová Aprillynne
Díl: první
rok vydání: 2oll
Počet stran: 304

O čem kniha je? (oficiální text)
Aprilynne Pikeová nadchla svým debutem i slavnou autorku ságy Stmívání Stephenii Meyerovou. Není divu, příběh - originální fantasy s přídechem thrilleru a horroru, ale i s prvky love story - o dívce se zvláštním jménem Laurel se čte doslova jedním dechem. Patnáctiletá hrdinka jde poprvé do školy (předtím ji učila matka) a snaží se přizpůsobit novému prostředí. Brzy najde přítele, který jí podá pomocnou ruku. David se nemusí přemáhat, nová spolužačka je nesmírně krásná, jemná a milá dívka. Vypadá jako víla, říká si David, ale to ještě netuší, že není daleko od pravdy a že jej po boku Laurel čekají pěkně horké chvíle. Bytosti z jiného světa se dostávají mezi lidi a začíná boj na život a na smrt.

Knihu jsem si půjčila v knihovně,kde jsem si jí vybrala podle pěkného obalu.Docela mě nadchl i text o čem kniha je.Ze začátku mě kniha vůbec nebavila.Až poté co se Laurel začala měnit mě to trochu chytlo.Knihu jsem četla na mé poměry docela dlouho a vlastně mě ani moc nebavila.Další díly už mě rozhodně nelákají.
50%

Smečka

Autor:Andrea R. Cremerová
Díl: první
Rok vydání: 2oll
Počet stran:400
O čem kniha je? (oficiální text)
Calla Torová není jen tak obyčejná americká středoškolačka, je rozená bojovnice, navíc vůdkyně smečky Nightshadeů. Většinu života tráví v lidském těle, ale stačí jen nepatrný impulz, drobné ohrožení, a promění se ve vlčici. Brzy se však ukáže, že se nemusí ve smrtelném nebezpečí ocitnout zrovna ona nebo její blízcí, aby se její vlčí instinkty probudily. Když při hlídkování v horách narazí na Shaye, lidského mladíka, jehož na životě ohrožuje medvěd grizzly, nezaváhá a zachrání ho. Ve chvíli, kdy se zadívá do jeho očí a ucítí jeho vůni, která jí připomíná jaro, začne pochybovat o věcech, o nichž nikdy nepochybovala. O svém postavení a předem daném osudu, který ji předurčuje stát se družkou přitažlivého vůdce smečky Baneů. Existuje nějaká možnost, že by se všemu mohla vyhnout? Pokud se nechá vést srdcem, riskuje, že přijde o všechno - včetně svého života. Stojí zakázaná láska za takovou oběť? A co když pravidla, na nichž smečky Ochránců a Strážci, jejich vládcové, tak lpí, nemají zajistit všem lidem na světě bezpečí, jak si až dosud myslela, ale jen je kontrolovat? Smečkou započíná třídílná akční a zároveň romantická fantasy série..

Knížku jsem si půjčila na doporučení spolužačky.Hezký obal,zajímavý text,pustila jsem se do čtení.Už asi na třetí stránce jsem do toho byla absolutně zažraná a zamilovala jsem si hlavní hrdinku Callu a jejího budoucího druha Rena.Knihu jsem shltla doslova jedním dechem a běžela si zamluvit druhý díl.Na to že nebývám úplný fanda vlků-vlkodlaků,jsem z této knihy příjemně překvapená.
80%

Vzpoura

Autor: Andrea R. Cremerová
Díl: druhý díl série Smečka
Rok vydání:2oll
Počet stran:352
O čem kniha je? (oficální text)
Calle se Shayem se díky Hledačům podařilo na poslední chvíli dostat z hrůzyplného domu Bosquea Mara. U Hledačů našli azyl i spojenectví a konečně můžou být spolu. Jenže Calla se probudí z mdlob do děsivé nejistoty: netuší, co se stalo s členy její smečky, s její rodinou, a strachuje se o život Rena, mladíka, který jí byl už dávno předurčen jako životní druh. Poté co se do úkrytu Hledačů dostane Callin bratr Ansel, její nejhorší obavy se potvrdí… Cítí, že svůj útěk a jeho následky může odčinit jen tehdy, když se vydá zpět do Vailu a mladé vlky osvobodí. Naštěstí Hledače, kteří se jí ujali, nemusí nijak zvlášť přesvědčovat. Záchranná výprava začíná… Druhý díl celosvětově úspěšné akční, romantické fantasy trilogie Smečka.

Snad ještě lepší než první díl.Najednou jsme v úplně jiném prostředí,nové nástrahy,nové postavy,krásně popsaná krajina a vše,takže si čtenář dokáže parádně představit prostředí.Knihu jsem si půjčila v pátek,začala jsem číst v pondělí a dnes jsem jí o hodinu matiky dočetla.Naprosto úžasný! Už se těším na třetí díl.
85%