Zřejmě naposledy.

22. června 2014 v 19:38 | Olja:)
Znáte to,jak některé akce si opravdu užijete a některé ne jenom kvůli počasí? Tak Voda je jedna z těch akcí,která nejvíce záleží na počasí. 2 roky předtím se to vyvedlo.. letos bohužel ne.

Letos jako každoročně v tento termín jsem já a můj volejbalový klub odjeli na vodu. Letos padla řada na řeku Otavu. V pátek ráno jsme odjížděli směr Plzeň a původně pak směr Anín. Ovšem zjištění o nedostatku vody na určitém úseku nás nasměrovalo do nějaké vesnice,kde jsme teprve nasedli na lodě a vyrazili. Jelikož jsme nasedli na loď později,dojeli jsme až k hradu Rábí,kde jsme nestihli prohlídku,takže jsme si hrad obešli jenom zvenku. Následoval chcanec jako blázen,tím pádem už jsme nedojeli do kempu,ale spali jsme na nějaké hrozné louce,kde jsme vlastně ani být nesměli. Celou noc jsem mrzla jako blázen a následující sobotu tak též. Bylo asi 18 stupňů,voda ledová a ještě ke všemu nás čekalo 10 jezů. Většinu jsme přenášeli,přesto se ale pár lidí zvládlo cvaknout a já žuchnout do vody při nastupování pod jedním z jezů. Ano je opravdu skvělé plavit se v mokrých kraťasech dobré 4 hodiny v totální kose. Nemálo mi klesla nálada a když jsme večer přijeli do kempu v Katovicích,vítala jsem horkou sprchu jako boží smilování. Tenhle kemp byl parádní,v klidu jsem se najedla,ohřála a šla spát. Ráno mě příjemně vzbudilo sluníčko a posledních 5 kilometrů do cílových Strakonic jsme zvládli v pohodě.Cesta vlakem domů byla dlouhá a náročná kvůli výluce,kdy jsme se museli narvat do totálně vyhřátého a narvaného autobusu. Po třech dnech jsem dojela úspěšně domů s rýmou,bolehlavem,zádama v prdeli a celkové oslabenosti a unavenosti. Myslím,že tohle byla poslední voda,na kterou jsem jela.
Opravdu mě mrzí,že jsem letos radši tenhle víkend nebyla doma a nejela do Podbořan na slavnosti si zahrát beach a celý víkend strávit s popíkem. To naše prvotní nadšení nám stále přetrvává,takže jsme celé tři dny proesemeskovali a nemůžu se dočkat až ho zejtra uvidím :3 Čeká mě poslední týden školy,přičemž učící den už bude jenom zítra. V úterý jedeme do lesoparku,ve středu to asi zatáhnu,čtvrtek je den s třídním a v pátek vysvědčení. V pátek taky odjíždím na 5 dní na volejbalový kemp,takže se s popíkem zase neuvidíme. Každopádně o prázdniny se asi nastěhuju k němu a už se mě nezbaví :D opravdu se na to těším :P
☹ | via Tumblr
That's me
♡♡♡ | via Tumblr

Komentáře

1 Ter. | Web | 23. června 2014 v 8:32 | Reagovat

Tak to mě mrzí, že to takhle nevyšlo.. každopádně si myslím, že to že se to jednou nevydařilo neznamená, abys příště už nejela. Mohla bys pak přijít o všechny ty lepší zážitky. ;)
A nemáš zač. Je fajn vidět, že se objevil konečně někdo, kdo kolem toho nedělá takové cavyky. :D :3

2 Ronnie Sparks | E-mail | Web | 23. června 2014 v 10:00 | Reagovat

To je škoda, že to nevyšlo. Určitě příště jed :-)

3 Mariiis_N | Web | 23. června 2014 v 12:54 | Reagovat

My jsme byli s našima tento víkend taky na vodě a počasí se nevyvedlo ani nám a jak říkáš, bez pěkného počasí to není ono

4 Lůca | Web | 23. června 2014 v 19:39 | Reagovat

Příští rok to jistí :)

5 Monii. | Web | 23. června 2014 v 20:22 | Reagovat

Taky mě mrzí, že to nevyšlo. Proto mě voda nikdy nelákala, tam na tom počasí záleží fakt hodně. Snad to vyjde příště, pokud pojedeš. A jak píšeš, že asi ne, tak si to užiješ někde jinde :)

6 Holy | Web | 24. června 2014 v 11:28 | Reagovat

My jezdíme na vodu už 7 let každý rok a málo kdy nam vyjde počasí, takže když je takhle bereme to už jako samozřejmost.. Naši jsou ale takový cvoci že sjíždí téměř každý jez za jakéhokoliv počasí a já taktéž :D ale aspon mi pak nevadí když se vyklopíme a já jsem promočená že prší :D
Na hradě Rábí jsme se stavovali také a ja jsem tu pruvodkyni ohromila svými znalostmi v dějepise..:D tehdy sem měla ještě 1 :D teď je to bohužel 2 :D
Příští rok to vyjde :)

7 Narween Black | Web | 24. června 2014 v 22:01 | Reagovat

To je smola, že ti to nevyšlo :( Tak dúfam, že budúci rok to bude lepšie a vyjde to podľa tvojich plánov.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.