Recenze: Filmy 0.6

5. října 2014 v 18:30 | Olja:)
Tentokrát mám menší várku filmů než posledně,ale přesto se s vámi chci podělit. Třeba na nějaké nudné nedělní odpoledne,když je venku zima a sedíte s čajíčkem,se bude hodit.

Fair play

Sportovní drama
Česko
2014

Osmdesátá léta v Československu. Mladičká sprinterka Anna (Judit Bárdos) se stává členkou Střediska vrcholového sportu. Její matka (Anna Geislerová) a trenér (Roman Luknár) doufají, že splní kvalifikační limit a postoupí na olympijské hry. Vybočením ze světa tvrdého sportovního drilu je pro Annu pouze milostný vztah s Tomášem (Ondřej Novák). Anně začnou být bez jejího vědomí podávány anabolické steroidy. Její výkonnost stoupá, objevují se ale rovněž první zdravotní problémy. Anna se o přípravcích dozvídá pravdu, a přestože je v sázce její účast na olympiádě, hodlá dál trénovat bez nich. Její matka však doufá, že Anna účast na olympijských hrách využije k emigraci, a rozhodne se jí anabolika pod rouškou neškodných vitaminů aplikovat tajně.

Tehdy když film vyšel nově na něm byla moje mamka a říkala,že se jí to hodně líbilo. Tak jsem se tedy hecla a konečně ho stáhla. Nemám moc ráda filmy s touto komunistickou tématikou,ale tohle se mi líbilo už proto,že jsem taky sportovkyně (sice né na takové úrovni,ale nevadí). Film mi přijde stejně absurdní jako mi přišla celá tahle doba u nás. Jediné co mě trochu mrzí je,že se mi moc nelíbila hlavní hrdinka .. prostě jsem se do toho nezažrala tolik,jako mám u filmů zvykem. Každopádně mě pořádně naštval totálně nedokončený konec.

Hodnocení csfd.cz: 74%
Moje hodnocení: 75%

The Hunger Games Catching Fire / Hunger Games Vražedná pomsta

Dobrodružný sci-fi akčňák
2013
Katniss Everdeen a Peeta Mellark se po šokujícím vítězství v 74. ročníku Hunger Games vrací domů. Jako vítězové musí ale brzy domov a své rodiny znovu opustit a vydat se na okružní jízdu po všech krajích Panemu. Jejich úkolem je bavit lidi, oproti očekávání Kapitolu ale Katniss a její příběh inspiruje ke vzpouře. Během turné po krajích Panemu Katniss vycítí, že se neodvratně schyluje k revoluci. Hlavní město ale stále drží moc pevně ve svých rukou a prezident Snow není člověk, se kterým je dobré si zahrávat. Ve vhodný čas, ve vhodný moment, Katniss Everdeen musí být zlikvidována. Sílu Kapitolu mají symbolizovat přípravy na 75. Hry, které skrývají překvapení a rozhodnou o budoucnosti celého Panemu. Katniss a Peeta musí zpět do arény.

Moje hodnocení:
Jojoo asi jsem pozadu,že jsem druhý díl této hitparády viděla až dneska :D ale tak co. Stažené už to mám dlouho,ale ve špatné kvalitě a proto se mi na to nechtělo koukat. Dneska jsem ale měla čas tak jsem si to stáhla v lepší kvalitě a lituji toho,že s českým dabingem. S titulkama a originálníma hlasama je to prostě lepší. Každopádně první díl se mi líbil,ale na mě je toto prostě moc surové. Druhý díl není o moc lepší,ale aspoň tam není tolik brutálního vražděné v areně. Nejsem žádnou fanynkou slané Katniss,ale rozhodně jsem fanynkou roztomilého Peety. Na to jak jsem v prvním díle nadávala,že tam nebyl žádný pořádně hezký herec,tak tady mi k Joshovi přidali ještě Alana (skutečného jméno,ve filmu hraje toho spojence který s nimi je už od začátku). Prostě konečně bylo na co se koukat :3 ale opět mě štve špatně nedokončený konec. To mě opravdu dokáže rozčílit! Ještě že nemusím čekat tak dlouho jako všichni,co se na to podívali hned jak to vyšlo.. protože pokud se nemýlím další část by mě vyjít zanedlouho.

Hodnocení csfd.cz: 75%
Moje hodnocení: 85%