Excursion.

28. prosince 2014 v 22:38 | Olja:)
Vážně jsem se těšila až budu psát tenhle článek.Tedy vlastně report. A taky jsem se strašně těšila až budu moct nahrát a vložit sem spoustu fotek,které jsem nafotila a ve finále mám použitelné asi 3. Takže se předem vážně omlouvám za to totální nekvalitu a rozmazanost fotek,ale bohužel. Všechno jsem fotila v opravdu velké rychlosti a ještě ke všemu z autobusu tudíž přes sklo a za jízdy. Takže je vám asi všem jasné,že to bude totálně rozmazané. Supr. Vysvětlila jsem to na začátek a teď už můžu začít.
Letiště a tak... (1)

Na Štědrý den mi táta oznámil,že rodina plánuje vyrazit v neděli (28.12.) na exkurzi do Prahy na letiště. Samozřejmě že jsem celá nadšená řekla,že se chci připojit. Původní plány byly takové,že dopoledne pojede holčičí část nakupovat a poté se vyrazí na exkurzi. Nakonec se ale plány změnili a jelo se rovnou na exkurzi.
Takže jsme vyrazili sedmičlená skupina lidí směr Praha - letiště Václava Havla,terminál 3. Ano správně. Naše exkurze začínala právě na terminále 3,který slouží pouze jako terminál pro soukromé lety. Tím pádem jsem aspoň zase viděla něco nového. Ovšem nic tak extra na tom nebylo. Jedna kantýna,jedna přepážka,3 odbavovací přepážky a záchody.Hala nebyla nijak zvlášť veliká a jediné co na ní bylo zajímavého bylo pěkně nablýskané auto vystavené uprostřed. Toť celé.Naše exkurze začínala menším popsáním letistě jako celku na zmenšeném modelu,krátkým videem kde bylo řečeno jak se plánuje letiště vylepšit a dodělat. No a poté už jsme vyrazili na opravdu důkladnou "pasovou" kontrolu.Já samozřejmě jako vždy hned pípala,takže jsem byla od pani opravdu důkladně prohlédnuta (šáhla mi i za kalhoty! :D) a dokonce jsem si musela sundat i boty. Letěla jsem už několikrát a musím říct,že takovou kontrolu jsem zažila opravdu poprvé :D
Hned na terminále 3 nás všechny přesunuli do autobusu a vyjeli jsme se nejprve podívat na hangáry pro jednotlivé společnosti a dále jsme vyjeli k normálním veřejných terminálům 1,2 a tedy i k odletové/příletové dráze.Už přesně nevím,jak to šlo za sebou. Každopádně jsme viděli několik letadel přilétat z úplné blízkosti dráhy,několik letadel odlétat z té stejné vzdálenosti,viděli jsme nakládání kufrů do letadla,vysedávání lidí,jak se "přicucávají" mosty na letadlo,jak se zásobuje a tankuje letadlo,z nejvíce možné blízkosti jsme viděli jak se připravuje největší letadlo Jumbo k odletu (bylo ale pouze pro zboží nikoliv pro pasažéry) a dokonce jsme byli i na základně hasičů letistě Václava Havla. Jednoduše jsme projeli celé letiště křížem krážem a viděli všechny prostory,které jsou veřejnosti nepřístupné.
Celá exkurze byla velmi poučná,jelikož jsme měli skvělou paní průvodkyni,která věděla snad úplně všechno! Strašně se mi líbilo,jak ty lidi vysedávali z letadla po 12tihodinové cestě a my tam seděli v autobusu a čuměli na ně :D jsem z toho opravdu nadšená a jsem vážně ráda,že jsem měla možnost něco takového zažít!

Ve finále jsme všichni po 2 hodinách umírali hlady,takže jsme dojeli ještě do Metropole,kde jsme se nacpali mekáčem. Ukecali jsme se a prolezli ještě pár obchodů,kde jsme byli vážně zklamaní z toho,jak už všechno bylo hrozně probrané. Takže jsem si ani nic nekoupila. A zakončili jsme celou výpravu kafem a čokoládama ve Starbucks,kde jsem si něco dala úplně prvně! Histocký okamžik. Sestra mi poradila a dala jsem si perníkovou čokoládu s medem. Musím říct,že to bylo dobré ale na mě dosti syté a sladké. Nemyslím si,že to bylo zase tak božské na to jak je to předražené. Pro mě jednoduše nic moc,jelikož nemusím kafe a už vůbec ne skoro za kilo :D ale je fajn to aspoň jednou vyzkoušet.

A nyní již totálně naprd ale aspoň nějaké fotky:
Nápis na terminálu 3.
Hala terminálu 3.
Moje supr čupr propustka. Škoda že je na ní to exkurze.. mohla jsem zkusit odletět někam na Bahami :3
No není tam nic moc vidět,ale ty budovy v zádu jsou terminál 1 a 2.
Nápis na terminálu 3 při příletu.
Jo a tohle je šíleně kvalitní fotka,ale aspoň je na tom poznat,že je to letadlo :D
A tohle je prosím jediná kvalitní fotka celýho výletu a to Olji historicky první nápoj ze slavného Starbucks!! :D

Komentáře

1 Baalberith | Web | 29. prosince 2014 v 12:30 | Reagovat

Taková exkurze musela být zajímavá :)
Gratulace k prvnímu hist. nápoji :D

2 Holy | Web | 29. prosince 2014 v 14:17 | Reagovat

letiště jsou hrozně pěkné jak to v Praze tak i to v Brně, musel to být celkem zážitek a já ti upřímně trochu závidím :D doufám že se mi taky jednou poštěstí a uvidím takhle všechno zblízka. :D
co se týče těch nákupů a starbucksu, já byla včera v Brně a taky sem nic nepořídila, všechno totálně přebraný a když už se mi něco líbilo tak neměli moji velikost :D
A starbucks já si dávala ve Vídni gingerbread latté nebo jak to bylo a máš pravdu i na mě to bylo sladký a to mám sladký ráda, ale chutnalo mi to..:D nicméně příště za to nejspíš už nebudu utrácet :D

3 denyphones | Web | 29. prosince 2014 v 17:06 | Reagovat

Já jsem tam kdysi byla s kamarádkou, to bylo na Mikuláše a byli tam i čerti :DD trochu jsme je zlobili tak nás odnesli někam do prostoru pro letušky :DDD

4 *Mushroom* | Web | 29. prosince 2014 v 17:19 | Reagovat

Woow.. To muselo bejt vážně pěkný. Já ráda lseduju letadla, když někam letíme a je to dost zajmavý.. Asi budu trochu závidět. :D
Jinak.. ve Starbucku jsem byla poprvé na dovolený jinak nikde u nás neni a mam stejnej názor. :) Radši chodim když už, tak do Cross-cafe :)
Myslím že smát se lidem po 12ti hodinovým letu neni moc košer. Zažila jsem jeden takovej let a vážně jsme museli vypadat dost komicky. :D Ale je to záhul.. od tý doby už nemam sílu se těm lidem smát. :D Ale uznávam.. je to zajmavej pohled. :D

5 Inalyn | E-mail | Web | 29. prosince 2014 v 20:15 | Reagovat

Náhodou, väčšina tých fotiek je super! :)
Tú úplne prvú, akoby úvodnú si fotila ty? :O Pretože je úplne, ale úplne krásna! :3
V Prahe som nikdy na letisku nebola...Vlastne nebola som asi ešte na žiadnom väčšom letisku, len u nás na takom maličkom :D Som rada, že sa ti exkurzia páčila :)
Inak naStarbucks som bola len raz v živote vo Viedni a na kávu som čakala pol hodiny, s obsluhou, ktorá stále do nás niečo vrieskala, že sa máme posunúť a uvoľniť miesto...Akože fakt super, vykydať za to toľko peňazí a potom sa klepať, či vôbec tú kávu dostaneš /pretože ja by som si to vyjednať v angličtine, alebo nemčine nevedela/. Ale káva mi chutila, mala som vanilkové latté...Hádam tam ešte niekedy zájdem, ale rozhodne ak bude menej ľudí :) A už nie na Mariahilferstrasse :D

6 un. | Web | 29. prosince 2014 v 21:01 | Reagovat

Muselo to bý zajímavý :D :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.