Recenze: Filmy 1.0

3. března 2015 v 15:28 | Olja:)
Zdravím. Přináším várku dalších tipů na filmy,které jsem v minulých týdnech shlédla.

Zmizelá / Gone girl

drama,thriller,mysteriózní
2014

Amy se ztratila v den pátého výročí svatby s Nickem. Vše naznačuje, že nezmizela dobrovolně. Zoufalý manžel organizuje rozsáhlé pátrací akce a snaží se dělat vše možné pro to, aby se jeho žena našla. Pokud možno živá. Paralelně s tím probíhá policejní vyšetřování, které kromě Amy hledá i člověka, jenž má její zmizení na svědomí. Všechny stopy, nalezené důkazy a svědectví Amyiných blízkých ale ukazují právě na Nicka. Kdo to vlastně je? Trpící oběť zločinu, nebo cynická zrůda, která vodí policii i veřejnost za nos, aby ze sebe sňala podezření? Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A co se vlastně stalo s Amy? Na znepokojivé otázky se vrší další a odpovědi zoufale chybějí. Trpí tím především Nick, který se z miláčka médií proměnil ve veřejného nepřítele číslo jedna. Dobře ví, že když se Amy nebo strůjce jejího únosu nenajdou, ponese si cejch až do konce života, který možná stráví za mřížemi. Pokud ovšem nemá Amy skutečně na svědomí.
Na tenhle film už jsem slyšela spoustu doporučení. Dokonce už jsem i jednou šahala po knížce,ale už si nepamatuju z jakého důvodu,jsem jí tam nechala. Každopádně film mě zprvu moc nebavil,ale jakmile se příběh rozjel,zůstala jsem u toho sedět pomalu se zatajeným dechem. Musím říct,že příběh je vymyšlený opravdu na jedničku a hlavní herečka je přesně tak psycho jak má dle příběhu být. S herci jsem vlastně celkově spokojená,protože se mi všech výkon líbil. Příběh skončil vážně úplně mimo moje očekávání,ale můžu říct,že je to vážně zajímavé! A občas mírně nechutné.

Hodnocení csfd.cz: 85%
Moje hodnocení: 90%
(6) Favoritas | Tumblr

S láskou, Rosie / Love, Rosie

komedie,romantický
VB,USA
2014
Vědecké výzkumy tvrdí, že pokud se lidi znají jako malé děti, něco jim brání, aby se do sebe jako dospělí zamilovali. Rosie a Alex, hrdinové romantické komedie S láskou, Rosie, se znají už od školky. V době prvních lásek a sexu svoje zážitky s patřičnými detaily samozřejmě probírají, tomu druhému to ale není vždy úplně po chuti. Proč? Ať je to jak chce, Rosie zůstává v Dublinu, zatímco Alex jede na Univerzitu do Bostonu. Mezi nimi stojí oceán a v průběhu života i jiné vztahy, aféry, dokonce jiná manželství, závazky a děti. Na oba čekají méně i více bláznivé a zábavné momenty, občas se potkají a spadnou spolu do bazénu a zase vplují zpět do svých životů. Rosie se dokonce povede dohodit ztepilou blondýnu Alexovi za ženu . . .no to by si asi nejradši nafackovala.

Od filmu jsem vlastně toho moc neočekávala. Říkala jsem si,že se prostě podívám na typickou americkou slaďárnu,ale ono mě to vlastně i docela bavilo! Hlavní herečka je vážně pěkná a ten její protejšek.. no můžu vám říct .. jednoduše kus!! V podstatě typický příběh mladé britky,která vyroste a zjistí,že její život je vlastně úplně jiný než si naplánovala.

Hodnocení csfd.cz: 79%
Moje hodnocení: 85%
Love rosie - Google Search

Jedna za všechny / The other women

romantická komedie
2014
Carly Whittenová (Cameron Diaz) je drsná newyorská právnička, která se, pokud jde o vztahy s opačným pohlavím, striktně drží pevných zásad. Například toho, že si nikdy nic nezačne s ženatými muži. V současnosti je bezhlavě zamilovaná do Marka Kinga (Nikolaj Coster-Waldau). A ten jí lásku téměř bezvýhradně oplácí. Vždyť kterou ženu by nepotěšilo, že si partner vzpomene i na zdánlivě bezvýznamné výročí? Nebo na ní čeká před kanceláří s květinou a pozváním na romantickou večeři? Ale vše jednou končí a často tvrdým dopadem. Carly tento náraz potká, když se spontánně rozhodne Marka překvapit a bez ohlášení navštíví jeho dům v Connecticutu. Dveře jí totiž neotevře Mark ale jeho manželka Kate (Leslie Mann). Tato vždy věrná a oddaná žena v domácnosti je paralyzovaná šokem a Carly se pro změnu nebezpečně rozzuří. Naštěstí ale místo toho, aby svůj hněv namířily proti sobě, začnou se Carly a Kate pomalu sbližovat. Pomáhá jim v tom nejen mrzká existence společného nepřítele, ale také zjištění, že má Mark ještě jeden tajný milostný poměr a to s Amber (Kate Upton), která se také chytila do Markových lží. Své síly nakonec spojí všechny tři a s podporou Carlyny svérázné sekretářky Lydie (Nicki Minaj) začnou hledat všechny možnosti, jak dát Markovi za vyučenou. Čím důmyslnějšími a děsivějšími se stávají jejich pomstychtivé plány, tím pevnější je také jejich přátelství

No .. tak po přečtení o čem film je,jsem měla vážně malá očekávání. A vlastně to i tak dopado. Typická oddechovka u které se člověk sem tam i zasměje :D

Hodnocení csfd.cz: 57%
Moje hodnocení: 65%