Recenze: Filmy 1.5

25. srpna 2015 v 9:00 | Olja:)
Já vím,že tady recenze na filmy byla nedávno.. když já si nemohla pomoct a tyhle dva filmy jsem prostě zhlédnout musela!
VAROVÁNÍ: pokud nesnášíte filmy s obrovskými klišé,nereálnou láskou a vadí vám,že předem víte,jak to skončí .. ani tuhle recenzi nečtěte. :D

The Longest Ride / Nejdelší jízda

romantické drama
2015

Ira Levinson má deväťdesiat rokov a má problém. Po autonehode zostal na ceste bez akejkoľvek pomoci. Odrazu sa mu pred očami zjaví nejasný obraz ženy. Je to jeho manželka Ruth, ktorá zomrela pred deviatimi rokmi. Ruth mu rozpráva príbehy a Ira spomína na spoločne strávené chvíle. Zároveň na neho nalieha, aby sa nevzdal a zostal pri vedomí.
O niekoľko kilometrov ďalej sa život vysokoškolskej študentky Sophie Danko zmení, keď spozná mladého kovboja Luka Collinsa. Spolu s Lukom vstupuje do nového života. Sophie pred sebou vidí vzrušujúcu budúcnosť, ale tajomstvo, ktoré Luke skrýva, by ju mohlo zničiť.

Film jsem shlédla na doporučení kamarádky. Jsem ráda,že mě již předem informovala,že si ho mám pustit až někdy budu mít takový ten sad moment a že u toho budu stoprocentně brečet. Takže jsme předevčířem dostala chvilku,kdy mi bylo tak nějak smutně z toho,co se za posledních pár měsíců událo,že jsem si řekla: "Teď je čas na nějakou romanťárnu." A můžu vám říct,že tenhle film je jasná volba. Klasický příběh totální klišé lásky,kdy se krásný a všemi obdivovaný kluk zamiluje do obyčejné holky,z které udělá neobyčejnou. Samozřejmě nesmějí chybět typické věty jako: "Ona je jiná než ostatní." nebo "Já se kvůli tobě vzdám všeho." a tak podobně .. příběh je vlastně naprosto předvídatelný. Zamilují se do sebe,pohádají se,ale stejně zjistí,že bez sebe nemůžou být a celé to končí absolutně totálním happyendem. Jediné,co mě na tomhle filmu opravdu potěšilo,bylo prolínání dvou zamilovaných příběhů,což trochu obohatilo jinak naprosto typickou americkou slaďárnu,ze které nás bolí zuby,ale každá holka se do toho příběhu zamiluje,protože každá by chtěla takovou věc jednou zažít.

Hodnocení csfd.cz: 72%
Moje hodnocení: 82%
the longest ride

The best of me / Co s láskou

romantické drama
2014
V roce 1984 byli Amanda a Dawson spolužáci na střední škole. Pocházeli z odlišných sociálních poměrů, navzdory tomu mezi nimi vznikla přímo osudová láska. Měšťacká společnost jim jí nedopřála. Zklamaná Amanda odešla studovat na vysokou školu a Dawsona po tragické autonehodě zavřeli do vězení. Neviděli se celé čtvrtstoletí, dokud se nesetkali na pohřbu společného přítele Tucka, který jim poskytl útočiště v době, kdy museli svou lásku tajit. Ani jeden z nich nežil život, jaký si vysnil ... a ani jeden z nich nezapomněl na první lásku, která je navždy změnila. Všechny krásné i bolestivé vzpomínky najednou ožijí a bývalí milenci mají před sebou společný víkend. Příležitost změnit dosavadní život je na dosah ruky, ale ... je to ještě možné? Je možné přepsat minulost? A je láska opravdu to nejcennější, co může člověk darovat?

Tak a na tenhle film jsem se podívala hned druhý den poté,co jsem viděla film předchozí,jelikož jsem se o něm dozvěděla na stránce pana Sparkse,který napsal oběma filmům předlohu. Ovšem já nečetla ani jednu. Nevím,jestli má cenu vůbec něco o tom psát,když je to úplně na stejné brdo jako film předcházející. Možná jenom to,že tenhle film má své kouzlo už jenom proto,že hlavní hrdina neměl úplně šťastné dětství a možná už je jenom trochu divné,že ho jeho vlastní otec chce zabít. A popravdě jsem byla koncem filmu naprosto nadšená,i když jsem brečela jak malá holka. Konečně všechno neskončilo happyendem,i když svým způsobem ano.

Hodnocení csfd.cz: 68%
Moje hodnocení: 78%
Kiss

Jinak jsem se nějak prostě dostala k tomu,že jsem si založila wattpad,protože již dlouho píšu různé povídky a i delší příběhy. Dříve jsem je zveřejňovala na jednom blogu,kde vycházelo spoustu příběhů od spousty autorů,ale ten blog se poté nějak zrušil a na tento svůj blog to moc cpát nechci,jelikož vím,že spoustu lidí to vlastně vůbec nezajímá. No a nedávno jsem narazila na tuto stránku,která je pro to jako dělaná. Sice jsem tam ještě neviděla moc kvalitních "děl",ale to nevadí.. třeba někdy na nějaké narazím. :D Nevím,jak často tam budu přidávat a jestli na to vůbec vlastně budu mít odvahu,protože jsem hrozný posera ohledně toho,že na to přijde někdo z mého okolí. Já totiž nemám ráda,když si moje věci čtou lidé,kteří mě znají. Což je dost paradox,když chci za půl roku dělat přijímačky na obor žurnalistika,kde budu muset psát články, (které absolutně psát neumím .. prostě přísáhám,že v psaní článků jsem hrozná:D i když možná jsem hrozná v jakémkoli psaní,ale to já nevím,když to nikomu nedávám číst :D vážně.. proč vůbec chci jít na tuhle školu?!:D),které bude číst spousta lidí.Ale tak stejně bázlivá jsem i ohledně odhalení mého blogu,takže si na to třeba časem zvyknu a přidám tam i jeden dosti prapodivný příběh,který píšu už nějakou dobu,ale zatím jsem ho nikomu nedala přečíst,protože je asi dost 18+ :DD ale třeba se jednou odhodlám. Kdo má účet na wattpadu,tak ať mě rozhodně sleduje,protože jsem tam zatím nenarazila na nikoho "známého",takže budu moc ráda,když mě někdo vyhledá a já ho budu sledovat zpět. :D a rozhodně jestli tam máte někdo svůj příběh,tak si ho moc ráda přečtu. Já tam zatím dala jenom jednu takovou menší blbost,co jsem sepsala už kdysi dávno.