Recenze: Filmy 1.6

13. října 2015 v 13:05 | Olja:)
Přináším menší recenze na dva filmy,které by se stále ještě daly nazvat jako takové "novinky".

Bez kalhot XXL / Magic Mike XXL

komedie
2015

Děj filmu "Bez kalhot XXL" navazuje na první film tři roky poté, kdy Mike ukončil svou vrcholnou kariéru striptéra a i zbývající členové striptérské skupiny Králové Tampy se chystají hodit ručník do ringu. Ale chtějí to udělat po svém: společně s legendární hlavní hvězdou Magickým Mikem chtějí vstoupit do světel reflektorů v posledním dechberoucím představení v Myrtle Beach a udělat tak tlustou čáru za minulostí. Mike a ostatní chlapi se vydávají na své závěrečné vystoupení, a když se cestou zastaví v Jacksonvillu a Savannah, aby obnovili staré známosti a navázali nová přátelství, sklízejí obdiv, naučí se pár nových pohybů a překvapujícím způsobem se zbaví své minulosti.

Tak asi jako většina holek,která viděla první díl,jsem se na tenhle film hodně těšila. Nějak jsem se v létě nedostalo k tomu jít na to do kina a tak jsem si musela počkat až to bude ke stažení v nějaké rozumné kvalitě. Dočkala jsem se a film zapínala s velkým očekáváním. Bohužel to mi nebylo vyplněno. Děj je v podstatě o ničem,zápletka vůbec žádná a ani už tam není tolik pěkných chlapů,na které by se dalo koukat. Samozřejmě jsem byla také hodně zklamaná tím,že absolutně vynechali Alexe,ale je pravda,že neodolatelný Channing stále držel hladinu sexappealu. I když musím přiznat,že je i na něm stále více a více vidět,že už je to prostě takový taťka a ne ten sexouš,co to byl před 6 lety. Ovšem jeho pohyby a tělo stále stojí za hřích a k tomu musím uznat,že mě velice mile překvapil herec Matt,který tam též k nakousnutí. Pokud máte chuť si trochu zaslintat nad pár pěknými mužskými kousky a nečekáte od filmu nic velkého,je tenhle film naprosto to pravé.

Hodnocení csfd.cz: 56%
Moje hodnocení: 60%
MMXXL | via Tumblr

Papírová města / Paper towns

mysteriózní,romantické drama
2015
Hrdinou příběhu je Quentin Jacobsen (Nat Wolff), normální, trochu bojácný kluk, který má od dětství rád nespoutanou sousedku se jménem dlouhým jako její nohy: Margo Rothovou Spiegelmanovou (Cara Delevingne). Spíše než by byli kamarády, je ale Quentin pravidelným svědkem jejích neuvěřitelných dobrodružství a také jejím tajným ctitelem. A to až do jedné noci, kdy mu Margo nečekaně zaklepe na okno jeho pokoje a vytáhne jej na podivuhodnou trestnou výpravu namířenou proti jejímu bývalému příteli spojenou s vtipnou a několikanásobnou pomstou. Díky této noční výpravě se Quentinovi nejen splní sen o sblížení s tajnou láskou, ale prožije i dobrodružství, kterým se zatím spíše vyhýbal. Jenže druhý den ráno jejich společné dobrodružství skončí a nastane nový den. Margo ve škole chybí. I další dny. Quentin začne pátrat a brzy si uvědomí, že Margo miluje záhady a také, že pro něj zanechala určité stopy a zašifrované vzkazy. Jak moc ji vlastně zná? A co jsou to ta papírová města, o kterých Margo mluvila? A tak jej díky Margo čeká další dobrodružná výprava, na které jej tentokráte doprovází jeho nejlepší kamarádi. Ale už to není výprava za pomstou, ale cesta za záhadou jménem Margo Roth Spiegelmanová a možná také za velkou láskou

Tohoto filmového zpracování jsem se vcelku obávala. Proč? Odpověď je jednoduchá. Zbožňuju knížky Johna Greena,ale popravdě mi filmové zpracování "Hvězdy nám nepřály" absolutně zkazilo knížku,jelikož s tím přeslazeným filmem nejsem vůbec spokojená. Ale zpět k Papírovým městům. Byla to třetí kniha od Greena,kterou jsem četla a nyní už mám přečtené čtyři a právě Papírová města se mi líbila ze všech nejméně. Vlastně mě ta kniha polovinu času vůbec nebavila,ale dočetla jsem jí už jenom z principu,že nemám ráda rozečtené ale nedočtené knihy. Když jsme pak viděla trailer na film,v podstatě mě nudil úplně stejně. A zjištění,že hlavní roli hraje Cara,kterou vlastně nemám vůbec ráda (já vím,že jí všichni zbožňujou a tvrdí,jak je krásná,ale mě se prostě nelíbí tečka.),jsem se celkově filmu dost obávala. A vlastně jsem i měla proč. Spoustu scén je ve filmu naprosto vystřižených,celý děj je naprosto zrychlený,lidem kteří nečetli knížku to podle mě vůbec nemůže dávat smysl,hlavní herec teda není vůbec žádnej krasavec a ani sympaťák a Cara se do té role vůbec nehodí. Takže sečteno podtrženo .. kniha byla nic moc,ale tisíckrát lepší oproti filmu.

Hodnocení csfd.cz: 68%
Moje hodnocení: 50%
xMileysRedLipsx