Jak jsem se dostala na nové místo.

8. srpna 2016 v 11:56 | Olja:)
Nevěřím tomu, ale konečně jsem se dokopala k tomu jít si sednout na wifinu a začít něco psát. Jak jste si asi za tohle léto u mě zvykli .. času v animaci opravdu moc není.
love, couple, and boy image

Když teď nad tím tak přemýšlím .. já jsem vám vlastně ani nenapsala, co se dělo poté, když jsem se vrátila z Itálie. No takže pojďme od začátku a vrátím se o zhruba 2 týdny zpět.
Po návratu domů z Itálie jsem tak nějak totálně nevěděla, co budu zbytek léta dělat. Bylo jasné, že musím jít někam pracovat a mě bylo také jasné, že nechci pracovat ve svém městě, protože prostě .. z nějakého důvodu jsem do té Itálie odjela, že. Protože jsem prostě nechtěla být doma a trávit léto s těmi samými lidmi. Jednoduše zažít něco nového a poznat lidi nové. Tudíž jsem začala uvažovat nad prací animátorky v Čechách. Jenže to nebylo zase tak lehké, protože v půlce sezony jsou většinou již všechny pozice obsazené, tudíž jsem si začínala myslet, že tahle možnost mi padá a začala si vymýšlet brigádu jinak a to v Brně, kam jsem se chtěla přestěhovat ještě před začátkem školy a začít si tam trochu zvykat. Ale jak to u mě bývá zvykem .. během hodiny se zase všechny plány změnily poté, co jsem na fb své animační agentury objevila nabídku jet animovat do jednoho aquaparku v Čechách. Na nabídku jsem okamžitě odpověděla a světe div se .. ono to vyšlo. Podmínkou ovšem byl nástup hned druhý den, takže jsem jenom tak mezi řečí oznámila rodičům, že po čtyřech dnech doma již zase odjíždím a vrátím se v září. No dovedete si představit, jak na mě čuměli .. no jako na blázna. :D Tudíž jsem si vybalené věci z Itálie zase zabalila, zabukovala jízdenky směr Pálava, oznámila těm pár kamarádům, kteří se dozvěděli, že jsem doma, že jedu zase pryč a druhý den jsem vyrazila.
No a tak se stalo to, že již třetí týden trávím na druhé straně republiky, žiju ve stanu (ano ve stanu, nebojte to vám ještě povyprávím) se dvěma klukama a každý ráno chodím animovat do údajně nejmodernějšího aquaparku v Čechách. Škoda jenom, že je to zase jenom nafouklá reklama.

Animace v Čechách .. nebo respektive ta, kterou momentálně dělám, je totálně jiná než animace v zahraničí či v hotelu. Hlavní změnou je pracovní doba, kterou teď mám nějakých devět hodin, což je vlastně polovina toho, co jsem dělala v Itálii. Končíme pěkně v šest hodin, takže mám vlastně celý večer volno. To je pro mě úplná novinka. :D Další věc je to, že nemusíme být tolik v kontaktu s hostama, jelikož v aquaparku máme každý den nové lidi, kteří ten den zase odjedou, takže není tolik důležité se s nimi "skamarádit" jako je to v hotelu. No a poslední věc, která je úplně jiná a nová pro mě .. a to že v podstatě každý v týmu děláme všechno, jelikož je nás jenom pět (v Itálii nás bylo 22 a každý vždy dělal jenom nějakou určitou činnost), takže tentokrát dělám i minidisca,aquagymy, soutěže a vlastně skoro celý den mluvím do mikrofonu, ke kterému jsem se v IT vůbec nedostala. :D Jsem ráda, protože mě to baví. Je to prostě úplně něco jiného. Když nad tím ale tak přemýšlím .. asi se mi animace v hotelu líbí více.
Teď trochu k mému týmu .. jak jsem již psala je nás pět. Teda mělo by nás být pět, ale poslední dobou máme dost problém najít pátého člena, takže takový stálí jsme tady čtyři - šéfanimátor, dvě Slovenky (překvapivě zase jsou v týmu samý slováci a já .. a to jsme tentokrát v ČR! nechápu ..) a já. Všichni si navzájem docela rozumíme, ale samozřejmě jsme si s holkama nepadly do noty tolik jako jsem si padla se slovenkama v IT. Tam to byla prostě "láska na první pokec". :D Jestli chápete,co tím myslím. Ale nějak to spolu zvládáme.
K ubytování .. no. Nazvala bych to asi takhle: bojové podmínky. Bydlíme ve stanech. Ano prostě v klasických trochu větších stanech na karimatkách a ve spacácích. Vážně bojové podmínky. Bydlíme v kempu poblíž našeho aquaparku ve stanovém městečku, kde bydlí i další zaměstnanci. Máme jeden stan, kde máme bydlet tři holky se všema věcma. No je to vážně nereálné, jelikož máme všechny dva kufry, tak se tam prostě nevejdeme. Původní plán byl mít další stan, jenže tenhle stan přežil 3 dny než nastala bouřka a stan plaval, takže všechny moje věci byly totálně mokré a já na pokraji zhroucení, že. Asi osud nebo já nevím, ale v ten večer, kdy nám plaval "nový" stan, zrovna přijel nový kluk do vedlejšího stanu a asi když viděl mojí zoufalost, pozval mě spát ten večer k němu, jelikož jeho stan byl v suchu. No a tak se stalo, že již týden bydlím s ním a ještě s jedním klukem ve stanu vedle toho našeho původního starého stanu. A asi osud číslo dvě .. s tím klukem jsme se tak trochu dali dohromady a najednou je to všechno takový víc v pohodě a víc super. Jednoduše jsem si dost padli do noty a i když je to pravděpodobně jenom na měsíc .. je to sranda. :3

Nějak nevím, co bych k tomu všemu měla napsat víc. Vím, že jsem slíbila článek plný emocí ohledně Itálie, ale momentálně se na něj necítím psychicky silná. Strašně se bojím vzpomínat na všechny ty lidi a všechny ty zážitky, protože nechci zase tu nostalgii a smutek ohledně toho, že jsem tam měla zůstat. Já to napíšu .. fakt že jo, protože sama v sobě cítím potřebu to napsat, ale až někdy později. Teď jsem na tady .. na novém místě, s novými lidmi, s novou možná poblázněností a s novými zážitky. Pojďme si všichni užít zbytek léta a nepřemýšlet nad tím, co bude v září. :)
Moje epická fotka na okraji bazénu s novou uniformou.

Komentáře

1 Molly. | E-mail | Web | 8. srpna 2016 v 12:53 | Reagovat

Páni, závidím ti že se jen tak prostě do něčeho hrneš po hlavě. Taky bych chtěla mít tu vlastnost. Každopádně ti to moc přeju! Ať se ti daří a pořádně si to užiješ :P

2 the lizz. | Web | 10. srpna 2016 v 17:14 | Reagovat

tyjo, ta práce tady v Česku zní moc dobře:) obdivuju všechny, co se dali na animátora, já bych se z toho zbláznila :D

3 Andey | Web | 11. srpna 2016 v 22:40 | Reagovat

Všechno má svoje plus a minus. Možná že to s tím klukem bude něco víc. Obdivuju tě, že děláš animátorku a spíš ve stanu. :)

4 Monica. | Web | 14. srpna 2016 v 23:10 | Reagovat

Stan... Uh, tak to je teda komfort :D co se týče slováků - docela už mi začínají vadit, jsou úplně všude. Kde mají pak pracovat češi? Ale je super, že bydlíš s těma klukama, určitě je to lepší, než s holkama, hah :D Každopádně pořádně užívej a těším se na další články!

5 Alex | Web | 16. srpna 2016 v 11:08 | Reagovat

Tak ta fotka je super :D A věřím, že rodiče byli nadšení, že zase tak mizíš :D Bydlet ve stanu bych tedy nechtěla, ale znám to tam - i když ne přímo akvapark - protože tam se z neznámých důvodů moc jet nechce :D Mrzí mě, že sis s holkama nepadla do noty, ale tu letní lásku ti závidím. Užívej si dokud to jen jde (i když to jde celý život :D ). Máš můj obdiv, že se do něčeho takového pouštíš :) a bydlet s dvěma klukama ve stanu? Tak pokud jsou v pohodě, připomíná mi to knihu Trhni si a tak mi to přijde totálně boží. Snad se budeš mít skvěle i po zbytek pobytu :))

6 *Anne | Web | 16. srpna 2016 v 14:17 | Reagovat

Myslím, že celkově na tyhle prázdniny budeš hodně vzpomínat. Je dobře, že si to aspoň trošku užíváš a máš nový objev, třeba to vyjde, kdo ví :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.